|
|
|
Je bent niet ingelogd.
Deze dagen heb ik een CD mogen ontvangen met het AVRO pakket uit 1994 óf 1995. Dit zijn tunes voor Adres Onbekend, File Radio, Radiojournaal en Radiocafé. Allemaal ingespeeld door het Metropole Orkest. Ik weet dat Ferry Maat in 1994 het Radio 2 muziekpakket 'Je voelt je thuis' heeft gecomponeerd (staat ook op CD). Mijn vraag is dus wie meer informatie kan geven over dit AVRO pakket. Er staan ook jingles en tunes tussen van 'De Warmste Zender van Nederland' uit 1992.
Gr. Michel.
Laatst bewerkt door TVM (08-02-2010 11:18)
De Avro jingles uit 1992,bedoel je deze?
Dirk
Only for members of this forum| Alleen voor leden van dit forum
wie o wie heeft de eindtune van radio 2, gemaakt door Ferry Maat van het programma van Staa tot 7.
Dit programma werd gemaakt door de inmiddels overleden Jetske van Staa en ooit uitgezonden tussen 5 en 7 op radio 2
heller schreef:
wie o wie heeft de eindtune van radio 2, gemaakt door Ferry Maat van het programma van Staa tot 7.
Dit programma werd gemaakt door de inmiddels overleden Jetske van Staa en ooit uitgezonden tussen 5 en 7 op radio 2
Dat zou deze moeten zijn,of vergis ik mij?
Dirk
Dirk...geweldig dat is m !!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk bedankt !!!!!!
Hallo Dirk, dat is inderdaad hét pakket. Die tune van Staa mag er ook wezen. Volgens mij maakte Ferry veel tunes in die periode met het Metropole Orkest. Ik ben ook benieuwd Dirk of je nog meer tunes van Ferry's Orkest in je collectie hebt zitten :)Groet, Mic
Laatst bewerkt door TVM (09-02-2010 00:05)
TVM schreef:
Hallo Dirk, dat is inderdaad hét pakket. Die tune van Staa mag er ook wezen. Volgens mij maakte Ferry veel tunes in die periode met het Metropole Orkest. Ik ben ook benieuwd Dirk of je nog meer tunes van Ferry's Orkest in je collectie hebt zitten :)Groet, Mic
Ik dacht dat jij ze had,het pakket dat Ferry heeft gemaakt voor radio 2 in 1995?
Ik heb alleen deze maar van Jetske van Staa.
Dirk
je hoort nog eens wat, ferry maat radio 2 nl, voor de duitsche markt.
ook te vinden op simrek.
groet
mark
mark schreef:
je hoort nog eens wat, ferry maat radio 2 nl, voor de duitsche markt.
ook te vinden op simrek.
groet
mark
Deze staan gewoon op de site van Ferry Maat.
Dirk
dat weet ik en heb ik er dan ook bij gezet (ook te vinden op simrek).
mark
Leuk die filler, jammer dat Jetske al zo vroeg gestorven is!
Heeft iemand nog meer jingles uit dat pakket van Radio 2 uit 1994??
Hallo allemaal,
Ik zag de oproep voor de eindtune van het programma van Jetske van Staa uit de jaren 90. De link van Dirk werkt niet meer, maar via de onderstaande link is de "opener" van het programma te downloaden. Ik sluit echter niet uit dat het om dezelfde tune gaat.
Uiteraard alleen voor thuisgebruik in 320 kbps.
Groet,
Ger
Is inderdaad de zelfde,al is de kwaliteit van jou wel beter.
Dirk
Ik heb ook het "losse eindje" van de tune nog in dezelfde kwaliteit. Doe ik je daar een plezier mee?
Ger
GKO schreef:
Ik heb ook het "losse eindje" van de tune nog in dezelfde kwaliteit. Doe ik je daar een plezier mee?
Ger
Daar doe je mij altijd een plezier mee Ger.
Dirk
Hi Dirk,
In dat geval hierbij de "afkeiler" van het programma Van Staa tot Zeven en nog wat losse jingles uit hetzelfde pakket dat in 1995 werd gebruikt op Radio 2. De aanvullende jingles zijn van Veronica en enkele generieke jingles van Radio 2.
Uiteraard alleen voor thuisgebruik!
Groet,
Ger
Bedankt Gert,heel mooi.
Dirk
GKO schreef:
Hi Dirk,
In dat geval hierbij de "afkeiler" van het programma Van Staa tot Zeven en nog wat losse jingles uit hetzelfde pakket dat in 1995 werd gebruikt op Radio 2. De aanvullende jingles zijn van Veronica en enkele generieke jingles van Radio 2.
Uiteraard alleen voor thuisgebruik!
Groet,
Ger
Hey Ger, hartstikke leuk bedankt.
Leen
Delft