Aankondiging

WELKOM - Om te reageren in het forum moet u zich registreren. Dat kan via de knop "Registreren" hier boven..
WELCOME - In order to write on the forum you have to register first. You can do this by clicking the button "Registreren" on top of this page.

#1 11-06-2008 09:18

rauhfaser
Members
Bijdragen: 989

Post van Brom & Ruis

In vervolg op de eerder hier geplaatste draad over Rauhfaser heb ik even de link van 7-11--79 doorgestuurd aan de heren. En daaruit blijkt dat ze inderdaad niet de volledige uitzendingen hebben.

Onderstaand ter kennisname hun bericht:

Beste Edwin,

Hartelijk dank voor je link!!
Nee, die opname die jij stuurt had ik nog nooit eerder gehoord.
Wel hebben we de 'Brom&Ruis bijdrage' van die dag (2e afl 'cursus agressiviteit'). Het moet woensdag 7 november 1979 geweest zijn.

Leuk om ook het hele 1e uur nu ook te horen

Het klopt dat we alles wat we hebben gaan uitserveren komende jaren.
Hieronder een link naar de lijst (op geocities...) van  bewaard gebleven 'Brom & Ruis'-items en dus gaandeweg online' gaat komen. (ongeveer op datum +30 jaar).

Only for members of this forum| Alleen voor leden van dit forum

Hou me op de hoogte (aub) als er op je forum hierover wat gebeurd

nogmaal dank, en ...eh ...wat heb je nog meer...?

grt willem ...Tom

grt. Tom Brom, Jan Rui

#2 11-06-2008 09:54

oldies45
Administrators
Van: Aarle-Rixtel
Bijdragen: 4614
Website

Re: Post van Brom & Ruis

Leuk zo'n reaktie smile

... people used to ask me if that's a girl on that record - no, that's a
needle on that record, friends, that's the only way we can play 'em ...

#3 11-06-2008 14:35

Frans
Members
Van: Jacksonville, FL
Bijdragen: 136

Bedankt voor de Posting. Ging naar het site van Rauhfaser. Was Jan z'n email adres kwijt. Dus nu zijn we weer in kontakt. Ga meestal bij hem langs als ik in Nederland ben maar dat is even geleden.

Groetjes

Frans

#4 11-06-2008 21:41

rauhfaser
Members
Bijdragen: 989

Frans schreef:

Bedankt voor de Posting. Ging naar het site van Rauhfaser. Was Jan z'n email adres kwijt. Dus nu zijn we weer in kontakt. Ga meestal bij hem langs als ik in Nederland ben maar dat is even geleden.

Groetjes

Frans

Zo zie je maar Frans. En dan te bedenken dat bij mij het idee om wat ouds van Rauhfaser hier te plaatsen vorige week woensdag ontstond toen ik naar de KRO op Radio 2 zat te luisteren. Het programma Theater van het Sentiment behandelde toen 4 juni 1980. Presentator Stefan Stasse haalde toen oa Rauhfaser aan en dat leverde een zeer enthousiaste reactie van een luisteraar op.

groet,

Edwin

Bulletin Board voettekst